Future Influencers – A virtual think tank community initiated by SIEMENS

Challenge

Ziel war es, die Siemens AG darin zu unterstützen, enge Beziehungen zu den Nachwuchstalenten im Bereich Nachhaltigkeit auf- und auszubauen sowie dauerhaft zu pflegen.

Results

Kundenzitat

"The output of the FI Collaboration in NYC has been of great benefit to CHR. On the one hand, it has confirmed for us that a number of initiatives currently underway fully support the ideas behind the Talent Management lever described by the FIs. On the other hand, the concept of Social Value has been incorporated into the new Employer Branding concept that is currently being developed."

Teresa Collis, CHR

Awards

Global Alliance COMM PRIX
Global Alliance COMM PRIX
BOB Award
BOB Award
  • Siemens konnte mit dem Future Influencer Projekt seine Rolle als innovativer Branchen-Vordenker (Thought Leader) im Bereich Nachhaltigkeit ausbauen und stärken.

  • Über 200 Future Influencer sind Mitglieder der Community.

  • Top 25 Future Influencers haben 296.576 Follower auf Twitter.

Mehr Cases

Mehr